Reklamacja w czasie objętym gwarancją1.1. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją producenta.Gwarancja nie jest stosowana do:-następstwa uszkodzeń lub zniszczeń spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem produktu-następstwa uszkodzeń lub zniszczeń spowodowanych brakiem dbałości o czystość, konserwacjęi utrzymanie.- następstwa uszkodzeń lub zniszczeń spowodowanych użytkowaniem Gwarant zobowiązuje się do naprawy uszkodzonego przedmiotu w terminie do 30 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
1.2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z umową:
Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącegojednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego z tytułuniezgodności Produktu z umową są określone ustawą o szczególnych warunkachsprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnegoz dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.). Zawiadomienia o niezgodności Produktu z umową oraz zgłoszenia odpowiedniegożądania można dokonać poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres mailowysklep@torby-torebki24.pl lub pisemnie na adres: ul. Targowa 9 k17,23, 45-067 Opole, lub wypełniając formularz reklamacyjny na stronie www.torby-torebki24.pl w zakładce "reklamacje". Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niżw terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przezKlienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób. W przypadku Produktów objętych również gwarancją Sprzedawca informuje,iż gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza aninie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
Niezgodność towaru z warunkami umowy2.1. Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianieKodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176) nakłada obowiązekodpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową w przypadkustwierdzenia tej niegodności przed upływem 2 lat od wydania towaru. Przy czym w myślustawy, sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową,gdy kupujący o tej niezgodności wiedział . Klient w przypadku stwierdzenia niezgodnościtowaru z umową, ma 2 miesiące na dokonanie obowiązku informacyjnego i żądanienaprawy lub wymiany towaru na nowy. Jeżeli okaże się to niemożliwe do wykonanialub będzie wymagało nadmiernych kosztów, Klient ma możliwość domagania sięobniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. Sprzedawca jest zobowiązany doustosunkowania się do tego żądania w ciągu 14 dni.2.2. Reklamację wynikającą z niezgodności towaru z umową, rozpocząć należynawiązaniem kontaktu z obsługą Sklepu i podaniem przyczyny reklamacji.Następnie po ustaleniu z konsultantem formy/trybu wysyłki – odesłanie na adresdo zwrotów (podany w stopce strony), Towaru wraz z informacją identyfikującą zakupi opisem niezgodności. Przesyłki wysyłane na koszt firmy F.U.H. Paweł Fąferkonie będą odbierane.
Uszkodzenia lub braki powstałe w transporcie3.1 Wszystkie przesyłki kurierskie są objęte ubezpieczeniem od uszkodzeń w transporcie.3.2. W przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczastransportu lub braku towaru w przesyłce, Klient jest zobowiązany w obecnościspedytora sporządzić protokół reklamacyjny (dostępny u doręczyciela) podpisanyprzez obie strony. Po otrzymaniu wyjaśnienia od przedstawiciela dostawcy(firmy kurierskiej), Sprzedawca kontaktuje się z Klientem w celu podjęcia dalszychdecyzji odnośnie ponownej wysyłki.
Reklamowany towar można również odesłac załączając wypełniony protokół reklamacyjny który można pobrać poniżej.
Menu