Reklamacje

  1. Reklamacja w czasie objętym gwarancją

    1.1. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją producenta.
    Gwarancja nie jest stosowana do:
    -następstwa uszkodzeń lub zniszczeń spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem produktu
    -następstwa uszkodzeń lub zniszczeń spowodowanych brakiem dbałości o czystość, konserwację
    i utrzymanie.
    -następstwa uszkodzeń lub zniszczeń spowodowanych użytkowaniem


    1.2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z umową:

    Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego
    jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego z tytułu
    niezgodności Produktu z umową są określone ustawą o szczególnych warunkach
    sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego
    z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).
    Zawiadomienia o niezgodności Produktu z umową oraz zgłoszenia odpowiedniego
    żądania można dokonać poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres mailowy
    sklep@torby-torebki24.pl lub pisemnie na adres: ul. Targowa 9 k17,23, 45-067 Opole, lub wypełniając formularz reklamacyjny na stronie www.torby-torebki24.pl w zakładce "reklamacje".
    Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż
    w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez
    Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.
    W przypadku Produktów objętych również gwarancją Sprzedawca informuje,
    iż gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani
    nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

     

  2. Niezgodność towaru z warunkami umowy

    2.1. Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie
    Kodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176) nakłada obowiązek
    odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową w przypadku
    stwierdzenia tej niegodności przed upływem 2 lat od wydania towaru. Przy czym w myśl
    ustawy, sprzedawca nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową,
    gdy kupujący o tej niezgodności wiedział . Klient w przypadku stwierdzenia niezgodności
    towaru z umową, ma 2 miesiące na dokonanie obowiązku informacyjnego i żądanie
    naprawy lub wymiany towaru na nowy. Jeżeli okaże się to niemożliwe do wykonania
    lub będzie wymagało nadmiernych kosztów, Klient ma możliwość domagania się
    obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. Sprzedawca jest zobowiązany do
    ustosunkowania się do tego żądania w ciągu 14 dni.

    2.2. Reklamację wynikającą z niezgodności towaru z umową, rozpocząć należy
    nawiązaniem kontaktu z obsługą Sklepu i podaniem przyczyny reklamacji.
    Następnie po ustaleniu z konsultantem formy/trybu wysyłki – odesłanie na adres
    do zwrotów (podany w stopce strony), Towaru wraz z informacją identyfikującą zakup
    i opisem niezgodności. Przesyłki wysyłane na koszt firmy F.U.H. Paweł Fąferko
    nie będą odbierane.

     

  3. Uszkodzenia lub braki powstałe w transporcie

    3.1 Wszystkie przesyłki kurierskie są objęte ubezpieczeniem od uszkodzeń w transporcie.

    3.2. W przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas
    transportu lub braku towaru w przesyłce, Klient jest zobowiązany w obecności
    spedytora sporządzić protokół reklamacyjny (dostępny u doręczyciela) podpisany
    przez obie strony. Po otrzymaniu wyjaśnienia od przedstawiciela dostawcy
    (firmy kurierskiej), Sprzedawca kontaktuje się z Klientem w celu podjęcia dalszych
    decyzji odnośnie ponownej wysyłki.

Reklamowany towar można również odesłac załączając wypełniony protokół reklamacyjny który można pobrać poniżej.

Formularz Reklamacji Towarów
  •  

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl